Itt hasznos tudásra tehetsz szert a lakásbérléssel, a lakásbérleti/házbérleti szerződésekkel és az ezeket körülvevő jogi környezettel kapcsolatban.
Az elektronikus aláírás olyan digitális azonosító, amelyet az elektronikus dokumentumok aláírására használnak.
Az elektronikus aláírás használatával a személy, aki aláírja a dokumentumot, hitelesíti azt, hogy ő írta alá, és hogy a dokumentum tartalma nem változott meg az aláírástól kezdve.
Az elektronikus aláírás használható olyan dokumentumok aláírására, mint a szerződések, a nyilatkozatok, a nyugták, és a jogi nyomtatványok. Az elektronikus aláírás lehetővé teszi azoknak a személyeknek, akik távol vannak egymástól, hogy elektronikus úton aláírják a dokumentumokat, és gyorsabbá teszi az ügyintézést. Az elektronikus aláírás biztonságosabb is, mint a hagyományos aláírás, mert az elektronikus aláírások ellenőrizhetőek, és a dokumentumokat lehet ellenőrizni a hamisítás ellen.
További információ található a Gyakori Kérdések oldalon.